برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات حمله به یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز حین ماموریت

منبع
بروزرسانی
جزئیات حمله به یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز حین ماموریت

اول فارس/ رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: یکی از آمبولانس‌های اورژانس شیراز مورد حمله همراه بیمار قرار گرفت.

دکتر محمدجواد مرادیان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: این اتفاق امروز در شیراز هنگام اعزام یکی از آمبولانس‌های اورژانس به محل مأموریت خود رخ داد که بیمار ضمن توهین و فحاشی به نیرو‌های اورژانس موجب خسارت به آمبولانس نیز شد.

او گفت: ناوگان اورژانس کشور فرسوده است و در چنین حوادثی که آمبولانس بدنبال آسیب از چرخه عملیات خارج می‌شود جایگزین نمودن خودرو دیگر کار بسیار دشوار و در بعضی مواقع غیر ممکن است
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: اختلال در روند خدمت رسانی اورژانس باعث به خطر افتادن جان یک انسان می‌شود و تحت هیچ شرایطی نباید خللی در کار نیروها‌های اورژانس بوجود آید و با هر شخصی که باعث اختلال شود برخورد قانونی خواهد شد.

او با اشاره به پیگیری موضوع حمله به آمبولانس اورژانس، گفت: از طریق مراجع انتظامی و قضایی به جد پیگیر موضوع هستیم و عاملان این حادثه قطعا مجازات خواهند شد.
دکتر محمدجواد مرادیان گفت: بیمار شخص مهاجم پس از حضور عوامل پلیس مورد معاینه قرار گرفت و اقدامات درمانی لازم جهت بیمار انجام شد.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online