برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شهروندان خلخال باید در اولویت استفاده از اب قزل اوزن قرار گیرند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شهروندان خلخال باید در اولویت استفاده از اب قزل اوزن قرار گیرند

ایرنا/ امام جمعه خلخال گفت: اولویت هرگونه استفاده از اب رودخانه قزل اوزن که از خلخال گذر می گذرد از آن مردم این شهرستان است.

حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال در خطبه های نماز جمعه خلخال بیان کرد: با توجه به محرومیت این شهرستان، اگر قرار است تخصیص جدیدی از برداشت آب رودخانه قزل اوزن داده شود قطعا اولویت این تخصیص و استفاده باید برای مردم خلخال باشد.
خطیب جمعه خلخال ادامه داد: یکی از علل و عوامل محرومیت خلخال و توسعه نیافتگی این شهرستان و با وجود بهره مندی از ظرفیت های لازم برای توسعه بی توجهی های گذشته به مردم این منطقه و استفاده بهینه ظرفیت های خدادادی موجود این شهرستان بوده است.
حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه توسعه خلخال همواره باید مدنظر مسوولین ارشد استان قرار داشته باشد اظهار کرد: چنانچه در گذشته به توسعه کشاورزی خلخال با تخصیص آب مورد نیاز از رودخانه قزل اوزن، استخراج معادن فلزی، احداث سدهای معیشتی کشاورزی، راه اندازی کارخانه های صنعتی بزرگ و ظرفیت موجود گردشگری منطقه توجه می شد مردم خلخال امروز با چنین محرومیت شدید و توسعه نیافتگی مواجه نمی شدند.
وی با اشاره به بارش های سنگین برف در طول روزهای گذشته در منطقه از تلاش دستگاهها و نیروهای امدادی برای برف روبی و بازگشایی راه های بین شهری و روستایی تقدیر کرد.

 

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today