برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کولاک، جاده دندی به تکاب را بست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کولاک، جاده دندی به تکاب را بست

ایرنا/ مدیر اداره کل راهداری استان زنجان گفت: کولاک شدید و نبود دید موجب مسدودی جاده دندی به تکاب شد، تردد در جاده‌های استان ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عبدالحسین علی اکبری، مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: هم اکنون تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.
وی تاکید کرد: احتمال وقوع کولاک در جاده های کوهستانی استان زنجان وجود دارد.
مدیر اداره کل راهداری استان زنجان از هموطنان خواست، برای تردد در جاده های استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
وی ادامه داد: رانندگان در صورت ضرورت برای تردد از وضعیت جاده های کشور مطلع شده، از سالم بودن خودرو و پر بودن باک اطمینان داشته باشند و تجهیزات زمستانی اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
علی اکبری اظهار کرد: هموطنان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند تا گرفتار برف و کولاک نشوند.
وی گفت: در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.
مدیر اداره کل راهداری استان زنجان یادآوری کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today