برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۲ تیم از کهگیلویه و بویراحمد راهی مرحله بعدی رقابت‌های بسکتبال کشوری شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۲ تیم از کهگیلویه و بویراحمد راهی مرحله بعدی رقابت‌های بسکتبال کشوری شد

ایرنا/ رئیس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو تیم از این استان شامل خانه بسکتبال بویراحمد و خانه بسکتبال گچساران به مرحله بعدی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور صعود کردند.

حشمت الله اقبال‌پناه، رئیس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در بخش مردان رده سنی بزرگسالان به مدت ۶ روز در شهر کاشان برگزار شد. 
وی افزود: مرحله بعدی این دوره از رقابت‌ها در چهار گروه از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه امسال در شهر میناب استان هرمزگان آغاز می‌شود. 
رئیس هیأت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم خانه بسکتبال بویراحمد در مرحله بعدی این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های گلنور اصفهان، تپنا بوشهر، گاز خوزستان و فولاد میناب همگروه است. 
اقبال پناه عنوان کرد: تیم خانه بسکتبال گچساران نیز در مرحله بعدی این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های خانه بسکتبال جهرم، نزاجا فارس و خانه بسکتبال چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است. 
وی ابراز کرد: تیم های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها راهی مرحله بعدی شده و دو تیم برتر نیز به لیگ برتر بسکتبال مردان رده سنی بزرگسالان صعود می کنند. 

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today