نماد آخرین خبر

آغاز ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در ملایر

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آغاز ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در ملایر

ایرنا/ عملیات اجرایی ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن روز شنبه با حضور استاندار همدان در شهرستان ملایر آغاز شد.

مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۰۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.
رضایی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۱۳ بلوک هفت طبقه‌ای با اسکلت بتنی در زیربنای ۷۰ هزار مترمربع در شهرک ولیعصر(ع) بالای دریاچه کوثر احداث می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اجرای این پروژه برای یک‌هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد، افزود: در سایتی که بالای دریاچه کوثر برای نهضت ملی مسکن ملایر در نظر گرفته شده، یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی احداث خواهد شد که در فاز نخست عملیات اجرایی ۵۰۲ واحد آغاز شد.
رضایی بیان کرد: به صورت همزمان عملیات اجرایی ۵۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در بیش از ۲۰ روستای این شهرستان آغاز شد.
وی گفت: این طرح با مشارکت بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی اجرا خواهد شد و برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: در این آیین همچنین ۱۸ هزار و پانصدمین واحد نوسازی شده مسکن روستایی این شهرستان و به صورت همزمان ۳۱۰ واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
رضایی تعداد مسکن روستایی این شهرستان را ۲۶ هزار واحد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۴ درصد مسکن روستایی استان همدان و ۷۲ درصد در شهرستان ملایر نوسازی شده است.
 
  
 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today