برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روز بدون ابتلا و فوتی کرونا در کردستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روز بدون ابتلا و فوتی کرونا در کردستان

ایسنا/ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از روز بدون ابتلا و فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.

دکتر آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان های استان افزود: در سنندج ۱۶ نفر، در سقز یک نفر، مریوان ۳ نفر، قروه ۱ نفر، بیجار ۲ نفر و در کامیاران ۲ نفر بستری هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه(آی سی یو) بستری هستند.
دکتر فلاحی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نشده است، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۲۰۱۸ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۸۹۰ نفر در سنندج، ۳۱۸ نفر در سقز، ۱۵۴ نفر در قروه، ۱۰۷ نفر در کامیاران، ۱۶۱ نفر در بانه، ۹۲ نفر در دیواندره، ۷۶ نفر در بیجار، ۱۹۱ نفر در مریوان، ۲۴ نفر در دهگلان و ۵ نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.
وی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل کنید.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online