برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فقر مطلق ۳۰ درصد از مدارس اردبیل به‌لحاظ تجهیزات آموزشی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فقر مطلق ۳۰ درصد از مدارس اردبیل به‌لحاظ تجهیزات آموزشی

ایرنا/ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۳۰ درصد مدارس این استان به لحاظ تجهیزات و فضای آموزشی در فقر مطلق هستند.

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: برای رفع مشکلات  مدارس و فضاهای آموزشی استان اردبیل لازم است ضمن تامین تجهیزات، فضای آموزشی در مناطق محروم توسعه یافته و از دبیران متخصص در مدارس بصورت یکسان استفاده شود.
وی با اشاره به اجرای ۵۰ برنامه آموزشی و تربیتی در مدارس استان افزود: ۲۰ برنامه در حوزه آموزشی و ۳۰ برنامه دیگر هم در حوزه تربیتی در استان اجرا می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین گفت: حضور روحانیون در مدارس، تقویت آموزش، حجاب و عفاف، اجرای عدالت آموزشی و تربیتی، توسعه فضای آموزشی و عدم دخالت سیاسیون در عزل و نصب‌ها از جمله دغدغه‌ها و خواسته‌های فعالان فرهنگی و ائمه جمعه از مدیریت آموزش و پرورش استان است.
وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین، نقشه راه تحول اساسی و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کم‌برخوردار است، افزود: مشارکت دستگاه‌های مربوطه در محرومیت‌زدایی مناطق کم‌برخوردار از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.
صفری در ادامه ارتقا و پشتیبانی مستمر، سطح‌بندی مدارس و مناطق، طراحی الگوی ارزیابی، تعیین معیارهای ارزیابی، شناسایی و انتخاب محیط‌های تحولی را از جمله فرآیند شناسایی و استقرار مناطق و مدارس تراز سند عنوان کرد.

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today