برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شیراز میزبان مسابقات قرآنی کشوری «مدهامتان» شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
شیراز میزبان مسابقات قرآنی کشوری «مدهامتان» شد

تسنیم/ رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد فارس با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشوری گفت: شیراز میزبان این دوره از مسابقات است.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد فارس با بیان اینکه با حضور داروان ملی و بین‌المللی این دوره از مسابقات برگزار می‌شود، از افتتاح این دوره سه‌شنبه شب در مسجد نصیرالملک شیراز خبر داد و اظهار کرد: دبیر ستاد عالی مسابقات کشور و رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف از میهمانان کشوری این برنامه هستند.
‌امیدی با اعلام تقدیر از دو خانواده شهید مدافع امنیت در آیین افتتاحیه، تصریح کرد: مسابقات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در دارالذکر و دارالقرآن برگزار می‌شود.
رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد فارس گفت: عصر پنجشنبه از ساعت سه و 30 دقیقه تا مغرب مراسم اختتامیه در شبستان حضرت امام(ره) با اجرای استاد سلیمی و حضور رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کشور برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مجموع شرکت‌کننده‌های خواهر و برادر 150 نفر هستند که 40 نفر خواهر و 110 نفر برادر، و در رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال حضور دارند که در مرحله مسابقات کشوری، میزبان رده سنی بالای 16 سال هستیم.
‌امیدی گفت: از استان فارس دو نماینده در این دوره از مسابقات در بخش قرائت و ترتیل برادران حاضر می‌شوند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online