برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آبرسانی به ۱۳ روستا در زرند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آبرسانی به ۱۳ روستا در زرند

باشگاه خبرنگاران/ فرماندار زرند از بهره‌مندی ۱۳ روستای بخش مرکزی و یزدان آباد از آب آشامیدنی لوله کشی تا پایان امسال خبر داد.

سیدرضاحسینی نژاد، فرماندار زرند با اشاره به طرح جهاد آبرسانی در زرند اظهار کرد: برای آبرسانی به روستا‌هایی که نیازمند آب هستند و یا با مشکل تنش آبی مواجه اند، اقدام مهندسی و جهادی با عنوان «جهاد آبرسانی» در کمترین زمان در دستور کار بخش‌های مرکزی و یزدان آباد قرار دارد.
او ادامه داد: در همین راستا و با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۳ روستای بخش‌های مرکزی و یزدان آباد آمایش شدند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، بخشداری‌های تابعه و اداره امور آب و فاضلاب با نظارت فرمانداری تا پایان سال ۱۴۰۱ از آب شرب لوله کشی بهره‌مند خواهند شد.
فرماندار زرند تصریح کرد: آبرسانی به این روستا‌ها در حال حاضر به صورت سیار و به وسیله تانکر انجام می‌شود.
فرمانده سپاه زرند نیز در راستای اجرای طرح نهضت آبرسانی به روستا‌های زرند، از مشارکت سپاه پاسداران و بسیج در تامین و رفع مشکل آب شرب روستایی محروم این شهرستان خبر داد.
سرهنگ پاسدار امیری با بیان اینکه در بحث کمک به دولت در عمران و آبادانی روستاها، سپاه و بسیج همیشه پای کار بوده است، تصریح کرد: طی مذاکرات انجام شده سپاه ناحیه زرند و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان، در خصوص آبرسانی و تامین آب شرب روستایی کمتر توسعه یافته زرند اعلام آمادگی می کند.
عتیقی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرند نیز افزود: پروژه‌های آبرسانی به این روستا‌ها طبق اولویت میزان بحران، با تامین لوله و اتصالات از سوی سپاه و با تامین اعتبار اجرا و فنی و مهندسی از سوی اداره امور آب و فاضلاب با مشارکت بخشداری‌های شهرستان و نظارت فرمانداری انجام خواهد شد.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar