logo

بازسازی مناطق زلزله‌زده در خوی با سرعت ادامه دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
بازسازی مناطق زلزله‌زده در خوی با سرعت ادامه دارد

فارس/ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی برای بازسازی و خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی استفاده می‌شود.

یاسر رهبردین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به زمین لرزه اخیر شهرستان خوی و خسارت های وارده به منطقه، بیان کرد: امدادرسانی به زلزله زدگان از همان ساعات اولیه و با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.
وی همچنین به تاکید رئیس جمهور، وزرا و مقامات ارشد دولت جهت خدمات رسانی شایسته به مناطق زلزله زده اشاره کرده و ادامه داد: با پیگیری های مستمر استاندار آذربایجان غربی، مصوبه هیات دولت جهت اختصاص اعتبارات مورد نیز برای بازسازی و خدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی اخذ شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی و تامین نیازهای زلزله زدگان نیز تاکید کرده و افزود: از تمامی ظرفیت های ملی و استانی برای بازسازی و خدمات رسانی به مناطق زلزله شهرستان خوی استفاده می شود.
رهبردین همچنین به ارائه خدمات رایگانی چون سیمان، ماسه، میلگرد و ... برای بازسازی مناطق زلزله زده اشاره کرده و ادامه داد: آواربرداری واحدهای تخریب شده خاتمه یافته و هم اکنون با سرعت احداث و بازسازی واحدها ادامه دارد.
وی در پایان از جذب ۱۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی سال گذشته خبر داده و افزود: با پیگیری استاندار آذربایجان غربی و همکاری دستگاههای اجرایی استان، جذب موفقیت آمیز رقم مذکور معادل ۹۹.۶ درصد اعتبارات عمرانی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ می باشد.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today