logo

وزش باد‌های شمالی در بوشهر ادامه دارد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
وزش باد‌های شمالی در بوشهر ادامه دارد

صدا و سیما/ هواشناسی بوشهر از ادامه وزش باد‌های شمالی و تلاطم دریا تا اوایل وقت سه‌شنبه در استان خبر داد.

حسین مستانه، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد‌های شمالی بر روی دریا تا اوایل وقت روز سه‌شنبه است، بنابراین در این مدت سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.
مستانه افزود: همچنین روز چهارشنبه ضمن افزایش پوشش ابر و وزش جریانات جنوبی در سطح استان، احتمال وقوع بارش پراکنده در برخی نقاط دور از انتظار نیست.
وی گفت: روز‌های پنج‌شنبه و جمعه سرعت وزش باد‌های شمالی دوباره افزایش خواهد یافت و سواحل استان در این مدت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی بوشهر آسمان استان را تا فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و از فردا افزایش ابر و مه صبحگاهی در برخی نقاط پیش‌بینی کرد.
وی ادامه داد: جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در سواحل و روی دریا ۱۴ تا ۴۸ گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مستانه گفت: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و از فردا در همه مناطق ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
به گفته وی فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۳:۰۴، جزر دوم ساعت ۱۵:۳۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۵۱ دقیقه خواهد بود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar