برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در بوئین‌زهرا

منبع
ايلنا
بروزرسانی
کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در بوئین‌زهرا

ایلنا/ فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک ساختمان مسکونی در شهر شال بوئین‌زهرا خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا با اشراف اطلاعاتی از نگهداری تعداد قابل توجهی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در شهر شال که به صورت غیرقانونی در یک ساختمان مسکونی مورد بهره برداری قرار گرفته بود، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول گفت: ماموران بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی منزل مسکونی خود را به محلی برای فعالیت دستگاه‌های ماینر اختصاص داده و به صورت غیر مجاز از برق شهری استفاده می‌کند.
سردار ابراهیمی تصریح کرد: در این عملیات ۲۱ دستگاه ماینر و متعلقات که همگی فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.
این مقام انتظامی ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه تمامی دستگاه‌ها و متعلقات موجود از محل جمع‌آوری و فرد متخلف نیز به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سردار ابراهیمی اظهار کرد: تهیه دستگاه‌های استخراج ارز به صورت قاچاق و استفاده غیر مجاز از برق شهری برای به کارگیری آن جرم بوده و ماموران پلیس با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today