برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تداوم بارش‌های پراکنده در خراسان‌ رضوی

منبع
قدس آنلاين
بروزرسانی
تداوم بارش‌های پراکنده در خراسان‌ رضوی

قدس آنلاین/ کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌ها تا اواسط هفته به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود با ورود این سامانه ناپایدار جوی دما در بیشتر نقاط استان به صفر و کمتر از صفر درجه کاهش یابد.

آذر رضایی‌پور، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: بارندگی‌ها از حدود ۶ ساعت پیش در نواحی شمالی استان آغاز شده است که با ورود تدریجی این سامانه، بارش بیشتر نقاط را فرا خواهد گرفت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از زمان آغاز بارندگی‌ها، سه ایستگاه در شمال استان بارش باران را ثبت کرده‌اند که بیشترین آن در شهرستان درگز با یک میلیمتر بوده است.
وی گفت: مه گرفتگی در نواحی سردسیر و وزش باد همراه با گرد و غبار به ویژه در نواحی بادخیز استان از دیگر تاثیرات این سامانه خواهد بود که از صبح امروز شکل گرفته است.
رضایی‌پور افزود: طی شبانه‌روز گذشته کوهسرخ و مه ولات با بیشینه دمای منفی یک و ۱۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۱۵ درجه‌ای را به ثبت رسانده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که دمای فعلی مشهد ۶ درجه سلسیوس است، بیان کرد: پیش بینی می‌شود نوسانات دمایی امروز مشهد با کاهشی قابل ملاحظه بین دو تا ۹ درجه باشد.

 

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today