برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ماجرای درگیری در فوتبال جوانان فارس چه بود؟

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ماجرای درگیری در فوتبال جوانان فارس چه بود؟

ایرنا/ موضوع درگیری در مسابقه فوتبال لیگ برتر جوانان استان فارس در کازرون نخستین بار با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

رحیم کلاهی، مربی تیم فوتبال پژمان پارسه شیراز با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی نوشت: به هنگام برگزاری هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر جوانان بین پارسه شیراز و تیم سرباز در شهرستان کازرون درگیری رخ داده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌ام.
کلاهی در ادامه خطاب به مسئولان هیئت فوتبال فارس افزوده است: لطفا عدالت را فدای قدرت نکنید.
وی نوشته است: عصر جمعه یازدهم آذرماه ما را به عنوان تیم میهمان مورد ضرب و شتم، ‌فحاشی و کتک‌کاری قرار دادند.
کلاهی ادامه داد: تیم‌های شیرازی ظاهرا بچه سر راهی هستند که در شهرستان مورد غضب قرار می‌گیرند و مربی تیم میهمان را از زیر دست و پای تماشاچی، تیم میزبان و کادر فنی تیم دیگر بیرون آوردند.
مربی تیم پارسه شیراز در این باره همچنین اظهار کرد: بلایی سر ما آوردند، جهنم درست کردند و مرا از زیر دست و پا بیرون آوردند در حالی که انتظار داشتیم حق مهمان‌نوازی اجرا می شد.
کلاهی ادامه داد: داورها می‌دانند که چه اتفاقی افتاده است، کادر فنی تیم آدریان کازرون چه کاره است که بازیکنانش به ما حمله کنند و بزنند؟ تماشاگران تیم سرباز کازرون چه کاره هستند که مرا روی زمین کشاندند تا مورد ضرب و شتم قرار گیرم؟
وی افزود: به سمت خروجی ورزشگاه کازرون که رسیدم، افرادی که مورد شناسایی قرار گرفتند، ریختند روی سرم و با مشت و لگد به سر و بدنم کوبیدند، روی زمین کشاندم تا به وسط تماشاگران ببرند، با چنگ و دندان به در و دیوار می‌انداختم که مرا نبرند که بازیکنان نجاتم دادند.
کلاهی گفت: هم اینک تحت درمان هستم، از نظر سر دچار مشکل شده‌ام چرا که زمینه بیماری مغزی و آسیب‌های سلولی دارم و هم اینک هم از این می‌ترسم و سردرد شدیدی دارم.
وی اضافه کرد: روز شنبه در کمیته انضباطی حضور یافتم اما نماینده هیئت فوتبال که اهل کازرون است باز هم در جلسه توهین کرد.

با هیچ فرد متخلفی مماشات نخواهیم کرد
غلامعلی هنرپیشه، رئیس هیئت فوتبال فارس با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته در مسابقات فوتبال جوانان این استان مورد بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت و با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد، اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به پیگیری این موضوع روز شنبه کمیته انضباطی هیئت فوتبال تشکیل جلسه داد و نظر شاکیان و دیگر دست‌اندرکاران مسابقه را نیز جویا شد.
وی اضافه کرد: منتظر دریافت فیلم و عکس‌های حادثه این بازی هستیم تا بیشتر به جزئیات آن آگاه شویم و سپس رای نهایی و قاطعانه صادر خواهد شد.
هنرپیشه تاکید کرد:‌ برای اینکه دوباره شاهد این اتفاق تلخ نباشیم قطعا کمیته انضباطی با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد کرد و محرومیت‌هایی هم شامل خاطیان خواهد شد.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online