برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اختصاص اعتبار ویژه وزارت راه برای جاده مخصوص کرج

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اختصاص اعتبار ویژه وزارت راه برای جاده مخصوص کرج

ایرنا/ شهردار گرمدره کرج از اخذ موافقت وزارت راه و شهرسازی و تعیین بودجه ویژه برای بهسازی و ایمن‌سازی جاده ترانزیتی مخصوص کرج خبر داد.

مسعود نجفی، شهردار گرمدره کرج با اعلام این خبر اظهار کرد: این جاده پرترافیک و ترانزیتی که سال‌های متمادی از احداث آن می گذرد، مشکلات عدیده‌‍ای در بحث ایمنی و ترافیکی برای رانندگان و مردم گرمدره ایجاد کرده است.
وی افزود: اکنون با حمایت دولت سیزدهم پس از ۲۰ سال، شاهد تصمیم گیری مسئولان برای ساماندهی و بهسازی این مسیر پرحادثه هستیم.
شهردار گرمدره کرج گفت: وزارت راه و شهرسازی پس از پیگیری های مدیریت شهری گرمدره و مسئولان استان البرز، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی جاده مخصوص کرج اعتبار اختصاص داده است.
وی بیان کرد: بر این اساس در آینده نزدیک عملیات تراشه برداری آسفالت، تعریض و ایمن سازی جاده مخصوص کرج توسط وزارت راه و شهرسازی در گرمدره تا کرج به مسافت ۶ کیلومتر انجام می‌شود.
نجفی ادامه داد: پس از بهسازی آسفالت و تعریض مسیر، شهرداری گرمدره ضمن تحویل مسیر ۶ کیلومتری بین این شهر تا کرج، اقدام به خط کشی و نگهداری مسیر خواهد کرد.
وی افزود: قرار است شهرداری گرمدره با همکاری شرکت توزیع برق استان البرز پس از بهسازی این مسیر نیز سیستم روشنایی در مسیر ۶ کیلومتری گرمدره - کرج نصب کند.
شهردار گرمدره با بیان اینکه فضای سبز اطراف جاده مخصوص کرج از پنج سال پیش تاکنون به حال خود رها شده است، بیان کرد: مصمم هستیم به موازات بهسازی مسیر نسبت به احیای فضای سبز و ایجاد یک مجموعه تجاری با اشتغالزایی بالا در کنار این جاده اقدام کنیم .
این مسئول اظهار کرد: بهسازی، ایمن سازی و زیبا سازی جاده مخصوص کرج افزون بر تاثیر اجتماعی و فرهنگی برای ساکنان گرمدره و حاشیه آن، سفر ایمنی برای رانندگان در پی خواهد داشت و حوادث مسیر را تقلیل می دهد.
وی افزود: در تلاش هستیم تا در کنار اجرای این پروژه ها ، معماری محیطی و زیباسازی منطقه را با کمک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سایر کارشناسان بهبود بخشیم.
وی تاکید کرد: گرمدره پیشانی البرز و کلانشهر کرج است که در بحث زیباسازی و معماری شهری برنامه های متنوعی برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

آخرین خبر البرز در اینستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday