برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تکمیل شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب بروجن ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تکمیل شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب بروجن ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ایرنا/ فرماندار بروجن با اشاره به روند اجرای طرحهای عمرانی گفت: تکمیل شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در نقاط مختلف این شهرستان به یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فتاح کرمی، فرماندار بروجن اظهار کرد: هم‌اکنون ۷۷.۶ درصد جمعیت شهرستان بروجن از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری بهره‌مند هستند و این در حالی است که از خردادماه سال ۱۳۷۴ تاکنون ۱۰۰ درصد جمعیت مرکز این شهرستان در قالب ۲۵ هزار و ۱۳۷ مشترک به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل شده است.
وی افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر نقنه شهرستان بروجن از سال ۱۳۸۴ به‌طول ۶۰ کیلومتر با چهار هزار و ۲۹۴ مشترک به شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بروجن متصل شده است.
کرمی عنوان کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گندمان با ۳۶.۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب، طول خط انتقال یک‌هزار و ۵۰۰ متری و ظرفیت روزانه یک‌هزار متر مکعب از سه سال گذشته تاکنون وارد مدار و بهره‌برداری شده است.
فرماندار بروجن عنوان کرد: تصفیه‌خانه شهر بلداجی هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین به‌موقع اعتبار تا دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.همچنین سه کیلومتر از مسیر شبکه جمع‌آوری فاضلاب بلوار ولی‌عصر(عج) شهر بلداجی شهرستان بروجن در حال اجرا است.
وی ادامه داد: قرارداد مطالعات فاز ۲ تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت از توابع شهرستان بروجن با مشاور ذی‌صلاح بسته و مجوز ماده ۲۳ آن گرفته شده است.
اجرای این طرح حداقل به ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین این مبلغ، عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.
کرمی گفت: این طرح تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیمانکار آن در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است.طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر فرادنبه را ۵۳ کیلومتر بوده که از این میزان تاکنون ۳۳ کیلومتر اجرایی شده است و تکمیل تاسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب این شهر حداقل به ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
فرماندار بروجن متذکر شد: هم‌اکنون شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز نخست محله الهیه بروجن به‌طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.تکمیل و بهره‌برداری شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم محله الهیه بروجن به‌طول سه کیلومتر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday