برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تکمیل ۱۴۹ طرح نیمه‌‌تمام ورزشی خراسان جنوبی، نیازمند اعتبارات ویژه

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
تکمیل ۱۴۹ طرح نیمه‌‌تمام ورزشی خراسان جنوبی، نیازمند اعتبارات ویژه

صدا و سیما/ ۱۴۹ طرح نیمه تمام ورزشی در خراسان جنوبی وجود دارد که اعتبارات استانی کفاف تکمیل آن‌ها را نمی‌دهد.

محمدحسین خسروی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تکمیل این طرح‌ها حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به پایین بودن سرفصل اعتبارات عمرانی، رقم‌های موجود کفاف طرح‌ها را نمی‌دهد.
خسروی افزود: از ابتدای سال چند فضای ورزشی از جمله کاشت زمین چمن مجموعه ۱۵ هزار نفری بیرجند، بهسازی نور و سرویس‌های بهداشتی سالن ۲۵۰۰ نفره بیرجند و همچنین تعویض فرش چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی ولایت انجام گرفت که بخش اعظمی از نیاز‌های زیرساختی ورزشکاران مرتفع شد.
وی در خصوص افزایش ورزشکاران سازمان یافته و ضرورت توجه به استعداد‌های ورزشی گفت: در حوزه ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش داشته‌ایم و هم اکنون ۲۴ هزار و ۸۲۱ نفر بیمه شده ورزشی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۴ نفر در بخش آقایان و ۹ هزار و ۶۱۷ نفر در بخش بانوان هستند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ورزشکاران دارای توانایی خاص به صورت ویژه حمایت می‌شوند، افزود: به عنوان متولی اصلی ورزش در استان از تمامی ورزشکاران نابینا و کم بینا در حد توان حمایت کرده‌ایم.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today