برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مردم استان مرکزی برای اصلاح قبوض به شرکت گاز مراجعه نکنند

منبع
فارس
بروزرسانی
مردم استان مرکزی برای اصلاح قبوض به شرکت گاز مراجعه نکنند

فارس/ مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تخفیف ۷۰ درصدی قبوض گازبها، گفت: مردم استان از مراجعه حضوری به ادارات گاز در این خصوص خودداری کنند.

محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح پایش مصرف گاز طبیعی در استان اظهار کرد: در راستای دستور هیات دولت و به منظور بهینه مصرف کردن گاز توسط سازمان‌ها و ادارات دولتی و رعایت الگوی مصرف، طرح «پایش مصرف گاز طبیعی» همزمان با آغاز فصل زمستان در استان به اجرا درآمده است.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این دستورالعمل سرکشی‌هایی از ادارات و سازمان‌ها توسط بازرسان شرکت گاز به صورت روزانه اجرا می‌شود، افزود: از ابتدای فصل زمستان تاکنون ۱۱ هزار و ۱۸۳ پایش انجام شده که تاکنون ۵۵ اداره از ورود به داخل سازمان ممانعت کردند، ۵۹۶ مورد منجر به اخطار شده و گاز ۱۲۶ سازمان پُرمصرف دولتی و اداری استان قطع شده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز استان مرکزی ادامه داد: طرح پایش مصرف گاز طبیعی با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف در ادارات به اجرا در می‌آید که طی آن در ابتدا به اداراتی که مصرف بالایی دارند اخطار داده می‌شود و برای بار دوم گاز آن‌ها قطع می‌شود.
سمیعی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان مصرف شده که بخش عمده‌ای از آن در بخش خانگی، تجاری، حمل و نقل و صنایع غیرعمده بوده است.
سمیعی با اعلام این خبر از مردم دعوت کرد با توجه تداوم سرمای هوای همچنان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.
وی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تخفیف ۷۰ درصدی قبوض گازبها، اضافه کرد: نظر به اینکه بررسی مجدد قبوض گازبها در دستور کار است، مردم استان از مراجعه حضوری به ادارات گاز در این خصوص خودداری کنند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today