برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

امدادرسانی هلال‌احمر به ۹۷۳ نفر در برف و کولاک قزوین

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امدادرسانی هلال‌احمر به ۹۷۳ نفر در برف و کولاک قزوین

ایرنا/ سرپرست هلال احمر قزوین از امدادرسانی به ۹۷۳ نفر از افراد متأثر از برف و کولاک در مناطق مختلف استان از جمله آوج، کوهین و رودبار الموت شرقی و غربی طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

حسین خوئینی، سرپرست هلال احمر قزوین با اعلام این مطلب اظهار کرد: برف و کولاک در محورهای قسطین لار، بهرام‌آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودروهای عبوری در این مسیرها شد که امدادگران هلال ‌احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر برف و کولاک ضمن رهاسازی و انتقال خودروهای گرفتار به مکان امن، به افراد گرفتار و حادثه ‌دیده نیز امدادرسانی کردند.
وی با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برخی از محورهای مواصلاتی، ادامه داد: در محور آوج به رزن و آوج پنج تیم امدادی به ۷۶۰ نفر و نیز ۲۱۰ خودرو خدمات امدادی و رهاسازی ارائه دادند و اقلام امدادی از جمله ۴۰۰ تخته پتو و ۱۳۵ بسته ۱۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به ۱۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.
خوئینی ادامه داد: سایر خدمات امدادی به حادثه دیدگان در محور قزوین-الموت حوالی گردنه قسطین لار ارائه شد.
وی با بیان اینکه در محور بهرام آباد، با اعزام دو تیم یک تیم از فدک و یک تیم از رازمیان به ۷۵ نفر و ۲۲ خودرو گرفتار خدمات ارائه شد، ادامه افزود: در محور اکبر آباد نیز در حال حاضر دو تیم یکی از مرکز شعبه البرز و یک تیم از معلم کلایه به منطقه اعزام شدند و در حال امداد رسانی هستند.
خوئینی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام زیستی شامل پتو، لوزام گرمایشی و خوراکی در بین در راه ماندگان توزیع شده و می‌شود.
او تصریح کرد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today