برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جاده برهان و راه ۱۱ روستای مهاباد مسدود است

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بر اثر بارش برف و کولاک جاده مهاباد - بوکان مشهور به برهان و راه دسترسی ۱۱ روستای این شهرستان مسدود است.

رحمت نویدی نیا، رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: تردد در محور مهاباد - بوکان (برهان) به دلیل کولاک شدید در محدوده «قره‌بلاغ» و «حاجی‌علی‌کند»، از سه روز پیش غیر ممکن بوده و این مسیر امروز برای چهارمین روز متوالی مسدود اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه ماموران راهداری مشغول برفروبی این مسیر هستند، افزود: رانندگانی که ناچار به سفر به شهرستان بوکان یا از بوکان به مهاباد هستند می‌توانند از مسیر جایگزین مهاباد - میاندوآب - بوکان و بالعکس استفاده کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: در محور مهاباد - سردشت هم در دو گردنه «جواله‌ره‌شان» و «زمزیران» و مسیر مهاباد - پسوه کولاک شدید برف گزارش شده و تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.
وی اضافه کرد: ماموران راهداری بامداد امروز مسیرهای مهاباد- ارومیه و مهاباد- میاندوآب را که بر اثر بارش ۱۵ سانتی‌متری برف لغزنده بود، برفروبی و نمک پاشی کردند.
نویدی کیا ادامه داد: هم اکنون راه دسترسی ۱۱ روستای بخش منگور شرقی این شهرستان و بعد از گردنه «خوله‌پوله» در محور «آفان» به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده به طوری که ارتفاع برف در این گردنه به بیش از دو متر رسیده است.
وی اظهار کرد: تمام امکانات و ماشین آلات راهداری برای برف روبی و نمک پاشی و همچنین ارائه خدمات به خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک آماده باش هستند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today