برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف محموله ۱.۷ میلیاردی قاچاق در اراک

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف محموله ۱.۷ میلیاردی قاچاق در اراک

صدا و سیما/ در توقیف یک دستگاه کامیون در اراک محموله ۱.۷ میلیاردی قاچاق طاقه پارچه و قطعه لوازم یدکی خودرو کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۵۰۱ طاقه پارچه و ۶۵۶ قطعه لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد ریال در اراک خبر داد.
سرهنگ محمدعقیل سلگی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده، روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی اراک مطلع شدند.
سرهنگ سلگی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی در سطح محور‌های مواصلاتی اراک حاضر و با کنترل خودرو‌های عبوری، پس از گذشت ساعاتی، سرانجام با انجام عملیاتی هدفمند، کامیون مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.
او با اشاره به کشف ۵۰۱ طاقه پارچه و ۶۵۶ قطعه لوازم یدکی خودروی قاچاق در بازرسی مأموران از این کامیون توقیفی اظهارداشت: ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه دراین عملیات، از سوی کارشناسان ۱.۷ میلیارد تومان تعیین شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و خودرو‌های شوتی افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد. 

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today