برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

وقوع بارش‌های پراکنده باران در استان بوشهر

منبع
مهر
بروزرسانی
وقوع بارش‌های پراکنده باران در استان بوشهر

مهر/ کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران در سطح استان خبر داد.

طلیعه محمدی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در نواحی شمالی و مرکزی استان در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: اوایل هفته آینده نیز وقوع ناپایداری‌های جوی به صورت وزش باد، افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران و رعدوبرق در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان کمی ابری همراه با وزش باد، در مناطق شمالی و مرکزی طی امروز تا اوایل شب گاهی افزایش ابر و به صورت پراکنده بارش باران، رعدوبرق و وزش تندباد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی ۳۸ تا ۱۲ و در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ و امروز تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar