برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عذرخواهی آبفای خوزستان از حادثه منجر به فوت کودک اهوازی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
عذرخواهی آبفای خوزستان از حادثه منجر به فوت کودک اهوازی

ایسنا/ شرکت آب و فاضلاب خوزستان در اطلاعیه‌ای در خصوص حادثه سقوط یک کودک هفت ساله در چاه سپتیک فاضلاب در پارک شهدای کوی مدرس و جان باختن این کودک توضیحاتی ارائه داد.

اطلاعیه این شرکت به شرح زیر است:
موضوع مربوط به پسربچه ای هفت ساله که در حوضچه اختلاط بنتونیت در یک دایک ارتفاعی در کارگاه مدرس پیدا شده بود، این پروژه از پروژه‌های واگذاری به پیمانکار است و طبق قانون ایمنی پروژه در اختیار پیمانکار می باشد. 
با توجه به این حادثه مدیرعامل شرکت جهت ارائه گزارش و پاسخگویی در دستگاه قضایی حاضر شده بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دیروز جمعه ۱۱ فروردین از پروژه فاضلاب خیابان غزنوی اهواز بازدید کرد و امروز نیز برای تکمیل این پروژه در محل اجرای پیمانکار حاضر شده است.
شرکت آب و فاضلاب خوزستان یک دستگاه خدمات‌رسان است که در تابستان و زمستان سخت و پربارش امسال با مدیریت دکتر کرمی‌نژاد توانست خدمت به مردم را بدون وقفه انجام دهد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم که بر اثر این حادثه فوت کرده، بسیار متاثر شده است و بابت عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمانکار در ایمن‌سازی محل اجرای پروژه که از وظایف آن بوده از مردم شریف خوزستان و خانواده این مرحوم عذرخواهی می‌کند.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان با هر گونه قصور پیمانکاران در ایمن‌سازی پروژه‌ها طبق قانون برخورد خواهد کرد و مسئولیت ایمن‌سازی پروژه‌ها مطابق با قانون و ابلاغ بر عهده پیمانکار بوده است.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today