برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دبیرکل هیئت فوتبال خراسان‌‌رضوی: از حضور پدیده در فوتبال استقبال می‌کنیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دبیرکل هیئت فوتبال خراسان‌‌رضوی: از حضور پدیده در فوتبال استقبال می‌کنیم

ایسنا/ دبیرکل هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: حضور دوباره پدیده در فوتبال اتفاقی خوب برای فوتبال خراسان است.

محسن حیدری، دبیرکل هیئت فوتبال خراسان‌ رضوی اظهار کرد: هیات فوتبال استان نیز با هدف احیاء دوباره سرمایه گسترده ورزشی و اجتماعی فوتبال در استان، از شکل‌گیری دوباره این تیم استقبال می‌کند و قطعا از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه از فوتبال به عنوان زبان موثر ارتباط با مردم گفت و افزود: احیاء دوباره تیم پدیده خواست مخاطبان فوتبال استان است و شکل‌گیری دوباره این تیم با کسب افتخارات ارزنده همچون گذشته آینده فوتبال کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

حیدی در ادامه به ظرفیت فوق‌العاده ورزشگاه امام رضا(ع) به عنوان ورزشگاه رده برتر آسیایی اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این ظرفیت بین‌المللی، بسترهای هتلینگ، حمل و نقل و… همگی آمادگی میزبانی از تیم‌های رده برتری فوتبال این استان را گواهی می‌دهد.

حیدری از پیگیری رئیس هیات فوتبال استان در این خصوص خبر داد و خاطرنشان کرد: اصولی نیز دستورات لازم را جهت حمایت و تسریع و تسهیل این اتفاق داده و هیات فوتبال استان تمام‌قد از این موضوع حمایت خواهد کرد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه مردم خراسان خاطرات خوبی از تیم فوتبال پدیده دارند، تصریح کرد: احیاء تیم فوتبال پدیده از مطالبات جامعه فوتبال و هواداران است و امیدواریم شرکت پدیده همچون گذشته در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود بار دیگر در این مسیر گام بردارد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today