برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۶ هزار یزدی حامی ایتام شدند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۶ هزار یزدی حامی ایتام شدند

باشگاه خبرنگاران/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان ۶ هزار نیکوکار یزدی به جمع حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

علی‌اکبر سلمانی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر نسبت به ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کردند. 
او افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۶ هزار نیکوکار یزدی حمایت ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین برعهده گرفته‌اند و به جمع حامیان پیوستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: مهرورزان یزدی می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند و در این کار خداپسندانه شرکت کنند.
سلمانی اظهار کرد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، از طریق سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز نسبت به ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود اقدام کنند.
او ادامه داد: پنج هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان از حمایت ۲۹ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today