برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

برگزاری پویش باشکوه «عزیزم حسین(ع)» در سیرجان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
برگزاری پویش باشکوه «عزیزم حسین(ع)» در سیرجان

ایرنا/ برپایی جشن بزرگ پویش عزیزم حسین(ع) به شهرستان سیرجان استان کرمان رسید که با حضور باشکوه دختران دانش آموز همراه بود و در فضایی خاص برگزار شد.

بیش از چهار هزار نفر از دانش‌آموزان سیرجان روز چهارشنبه در ادامه پویش عزیزم حسین در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر دور هم جمع شدند تا ضمن آشنایی بیشتر با عاشورا در زمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اجرای برنامه ها مشارکت کنند.

حضور و سخنرانی برادر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران در این جشن از جمله برنامه ها بود.

در این همایش جوانان و دانش آموزان شرکت کننده سرود عزیزم حسین را با مداحی مداحان اهل بیت همخوانی کردند.

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان اظهار کرد: خوشبختانه بازخوردهای گسترده‌ای که در پویش عزیزم حسین(ع) به وجود آمده این نکته را ثابت کرد که با وجود طوفان سنگین رسانه‌ای بیگانگان جوانان ما محب امام حسین(ع) و در نتیجه ادامه دهنده راه سیدالشهدا در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی هستند.

سردار حاج محمد تهرانی مقدم، برادر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران نیز در این همایش بیان کرد: اجر این حضور باشکوه در مراسم که برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهداست کمتر از شهادت نیست و اگر بخواهیم در مسیر شهدا باشیم باید همیشه مسیر و روش شهدا را زنده نگه داریم.

وی افزود: این اجتماعات که برای شهدا و یاد آنان هست به نام و یاد حضرت امام حسین(ع) و حاکی از نشاط جامعه و عشق به اهل البیت(ع) خواهد بود.

 
 

  
  
 

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar