برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

استقبال از طرح کالابرگ الکترونیک در استان اردبیل

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
استقبال از طرح کالابرگ الکترونیک در استان اردبیل

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اجرای طرح کالابرگ در مراحل اولیه است و اقدامات خوبی انجام شده و استان اردبیل در استقبال از این طرح جزو استان‌های پیشرو می‌باشد.

بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تأکید بر اینکه توزیع 10 قلم کالای اساسی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، قند، شکر، تخم مرغ در طرح کالابرگ الکترونیکی مورد نظر بود، اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۳۰۰ فروشگاه در مرکز شهرستان‌ها و مراکز دهستان‌ها مجهز به دستگاه‌های کارت‌خوان کالابرگ می‌باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اعلام اینکه طبق دستورالعمل‌های صادره، مشارکت در طرح کالابرگ برای واحد پذیرنده و افراد اختیاری است، افزود: درصدی از یارانه دهک‌های پایین در این طرح با خرید پیش از موعد کسر می‌شود و درصد دیگر به صورت نقدی از سوی خریدار پرداخت می‌شود.
وی از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور خبر داد و گفت: در مشاهدات میدانی خود نقاط ضعف و قوت طرح را احصا و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقال داده‌ایم.
این مقام مسئول تاکید کرد: از کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فعال در کشور و استان اردبیل درخواست می‌کنیم به این طرح بپیوندند و مطمئن باشند مشکلی از این بابت نخواهند داشت.
رحیم‌زاده از افزایش استقبال از طرح کالابرگ در استان خبر داد و افزود: در یکی از روز‌های آخر هفته گذشته ۹۰۰ خانوار از طریق طرح کالابرگ الکترونیکی خرید کرده بودند.
وی اظهار کرد: اجرای طرح کالابرگ در مراحل اولیه است و اقدامات خوبی انجام شده است و استان اردبیل در استقبال از این طرح جزو استان‌های پیشرو می‌باشد.

 

آخرین خبر اردبیل در اینستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today