برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تعلیق 4 دفتر خدمات مسافرتی یزد به‌دلیل تبلیغات نامتعارف

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تعلیق 4 دفتر خدمات مسافرتی یزد به‌دلیل تبلیغات نامتعارف

ایسنا/ سرپرست معاونت گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان یزد از تعلیق پروانه چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی خبر داد.

هما خورشیدی، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی استان یزد در باره جزئیات این خبر گفت: به‌ دفعات توصیه‌های لازم برای رعایت شئون و ضوابط کشور در انجام تبلیغات به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ‌ شده که لازم است برای جذب مسافر و برگزاری سفرهای گروهی الزاماتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: طی ماه جاری پروانه بهره‌برداری چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی به حالت تعلیق درآمد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: بر اساس آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب ۱۳۸۶ هیئت محترم وزیران، دفاتر در هنگام تعلیق، مجاز به ایجاد تعهدات جدید در ارائه خدمات نیستند و صرفاً باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند.

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: هم چنین پروانه بهره‌برداری بند «ب» دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر یزد نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است.

در حال حاضر تعداد ۱۱۱ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان دایر است.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today