برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تراکنش ۲۰۰ میلیارد ریالی طرح ملی کالابرگ الکترونیک در استان ایلام

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تراکنش ۲۰۰ میلیارد ریالی طرح ملی کالابرگ الکترونیک در استان ایلام

ایرنا/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با اشاره به استقبال مردم استان از طرح ملی کالابرگ الکترونیکی، گفت: تراکنش ۲۰۰ میلیارد ریالی اجرای این طرح در استان از ابتدای شروع آن تاکنون ثبت شده است.

نورالدین الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: از ۳۱ تیرماه با اجرای مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک، سه دهک اول درآمدی در صورت خرید ۲ میلیون ریال از اعتبار یارانه 4 میلیون ریالی معادل ۵۰ درصد خانوارها از افزایش اعتبار بدون سقف برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، گوشت مرغ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، قند و شکر و ماست پرچرب، ۱۱ قلم کالایی هستند که در قالب این طرح به صورت کالابرگی قابلیت توزیع دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیک بسیار خوب بوده است، تاکید کرد: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال طی اجرای این طرح در استان تراکنش انجام شده که سهم خریدار بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده از محل یارانه نزدیک به ۸۴ میلیارد ریال بوده است.
الیاسی اضافه کرد: تاکنون در طرح ملی کالابرگ الکترونیک بیش از ۲۴ هزار و ۷۹۳ تراکنش از طریق دستگاه های کارتخوان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح در ۱۲ شهرستان، ۲۷ شهر، ۲۹ بخش و ۵۴ دهستان اجرایی می شود، یادآور شد: تعداد شهرهای فعال در این طرح ۲۷ شهر، همچنین یک هزار و ۲۰ ترمینال (دستگاه های پوز) در استان فعال هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: برای اجرای این طرح در استان ۸۴ فروشگاه زنجیره ای و ۸۲۴ فروشگاه خٌرد فعال شده و در مابقی مناطق استان نیز در صورت تمایل فروشگاه ها، این طرح اجرایی می شود.
الیاسی گفت: طبق بررسی های انجام شده در طرح ملی کالابرگ الکترونیک استان ایلام ۷۳۶ فروشگاه دارای تراکنش بوده ضمن اینکه ۱۰ هزار و ۲۲۳ خانوار نیز در این طرح مشارکت کرده اند.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/