برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازگشت به کار کارگر اخراجی شهرداری شهمیرزاد با دستور فوری استاندار

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بازگشت به کار کارگر اخراجی شهرداری شهمیرزاد با دستور فوری استاندار

ایسنا/ یک کارگر شهرداری شهمیرزاد که با دستور شهردار شهمیرزاد در فاصله حدودا ۶ ماه تا بازنشستگی از کار برکنار شده بود با دستور استاندار سمنان به کار خود برگشت.

به دنبال طرح اخراج یک کارگر شهرداری شهمیرزاد به دستور شهردار این شهر که بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان بعد از اطلاع به موضوع ورود و زمینه بازگشت به کار این کارگر شهمیرزادی را فراهم کرد.

رسانه‌های محلی علت اخراج این کارگر شهرداری را اختلاف نظر وی با شهردار و پیگیری قانونی حقوق کارگر را دلیل عدم تمدید قرارداد و متعاقب آن اخراج این کارگر اعلام کرده بودند.

این کارگر شهرداری حین کار و به عنوان سرنشین خودرو دچار سانحه و تصادف شده و با توجه به پاره شدن رباط صلیبی و آسیب های دیگر، برای دریافت دیه قانونی از بیمه شکایت می کند.

در ادامه با دستور شهردار از کار اخراج می شود و بازگشت وی به کار منوط به پس گرفتن شکایت می شود.

این کارگر شهرداری چندین بار به شهردار و اعضای شورای شهر مراجعه کرده و موفق به بازگشت به کار نمی شود.

این کارگر در ادامه در یکی از ملاقات های عمومی شهردار با استاندار سمنان دیدار و درخواست خود مبنی بر بازگشت به کار را ارائه می دهد که استاندار دستور بازگشت فوری به کار و تمدید قرارداد وی را می دهد.

این کارگر شهرداری که دارای بیش از ۲۹ سال سابقه داشته و ظرف ۶ ماه آینده بازنشسته می شود به عنوان نیروی شرکتی در شهرداری شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد مشغول به کار بوده است.

انعکاس برخورد شهردار با این کارگر شهمیرزادی در شبکه های اجتماعی با واکنش های مختلفی مواجه و تعدادی از مردم و فعالان فضای مجازی خواستار بازگشت مجدد وی به کار شده بودند.

این کارگر زحمتکش هم استانی، سرانجام با دستور فوری استاندار سمنان بعد از دو ماه بیکاری به کار خود بازگشت.

به گزارش ایسنا-استاندار سمنان در دو سال اخیر با راه اندازی کاروان های خدمت و دیدارهای مردمی و چهره به چهره، زمینه مساعدی برای ملاقات های مردمی با مسوولان استان و خصوصا عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان فراهم کرده که همین رویه زمینه ساز حل مشکلات بسیاری از شهروندان هم استانی در اینگونه دیدارها و سفرهای درون استانی را فراهم کرده است.

در ماجرای اخراج این کارگر شهرداری شهمیرزاد نیز ورود متعهدانه استاندار سبب احقاق حق یک شهروند دیگر هم استانی و بازگشت مجدد وی کار شد.

شهر نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر در منطقه ای کوهستانی، در ۲۵ کیلومتری شمال مرکز استان واقع شده است. این شهر زیبا و خوش آب و هوا هر ساله مقصد گردشگران زیادی از خارج و درون استان است.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today