برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چند هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
چند هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد؟

ایسنا/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وجود ۱٠ هزار بیمار خاص و سرطانی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

سعید جاودان سیرت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: ۱٠ هزار بیمار خاص و سرطانی در استان داریم که خدمات رایگان به آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره اینکه طی سال جاری با حضور رئیس جمهوری در استان، ۹۹ درصد طرح‌های پیشنهادی با اعتبار ۸۶۵ میلیارد تومان مصوب شد، تصریح کرد: این مصوبات فارغ از اعتبارات بیمارستان دهدشت و درمانگاه بزرگ پاتاوه است.

وی از برنامه ریزی تجهیز و بهره برداری بیمارستان سوختگی گچساران، تأمین و تجهیز ۱۵ دستگاه دیالیز و دو دستگاه آنژیوگرافی، تأمین و تجهیز دستگاه رادیوتراپی خبر داد و ادامه داد: در مجموع بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در سفر هیئت دولت به استان مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برداشتن سقف کارانه در مناطق محروم، تشکیل قرارگاه نظارت بر سلامت، تشکیل شورای عالی نظارت بر بهداشت و درمان و افزایش ۱٠٠ درصدی حق ماندگاری پزشکان مقیم را از اقدامات دولت سیزدهم در سطح استان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تخت‌های ویژه ما نیز از ۱۴۶ عدد به ۱۵۶ تخت رسید تعداد تخت‌های بیمارستانی ما نیز از یک هزار و ۳۵٠ تخت به یک هزار و ۵٠٠ تخت رسیده و افزایش داروخانه‌ها از ۹۶ داروخانه به ۱۲۲ عدد را داشتیم.

جاودان سیرت با تاکید بر اینکه ۹ بیمارستان وابسته به علوم پزشکی و سه بیمارستان دیگر نیز در سایر بخش‌ها فعال است، بیان کرد: دو هزار و ۵۲۴ دانشجو در پنج دانشکده علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today