برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کتاب نویسنده بوشهری به عنوان مرجع رشته پزشکی هسته‌ای انتخاب شد

منبع
مهر
بروزرسانی
کتاب نویسنده بوشهری به عنوان مرجع رشته پزشکی هسته‌ای انتخاب شد

مهر/ کتاب استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به همراه تیم بین‌المللی منتشر شده، به‌عنوان کتاب مرجع امتحانات گواهینامه و دانشنامه تخصصی رشته پزشکی هسته‌ای کشور انتخاب شد.

کتاب تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته‌ای که توسط استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه تیم بین‌المللی منتشر شده است به‌عنوان کتاب مرجع امتحانات گواهینامه (ارتقا) و دانشنامه (بورد) تخصصی رشته پزشکی هسته‌ای کشور انتخاب شد.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این اثر علمی بین‌المللی که توسط انتشارات وایلی منتشر شده است، شامل ۳۲ فصل و حدود ۹۰۰ صفحه و حاوی بیش از ۶۰۰ تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش‌های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در برمی‌گیرد.
پروفسور مجید اسدی با اشاره به اهمیت این کتاب در سطح بین‌المللی، افزود: کتاب تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته‌ای اثری است که به همراه دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و با مشارکت ۱۵۰ متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به چاپ رسیده است.
استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این کتاب توسط انتشارات وایلی که معروف‌ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است و در سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است، توسط تیم هیئت بورد تخصصی پزشکی هسته‌ای به‌عنوان کتاب مرجع گواهینامه (ارتقا) و دانشنامه (بورد) تخصصی رشته پزشکی هسته‌ای کشور انتخاب شد.
اسدی با اشاره به اهمیت مطالعات و تحقیقات بین‌المللی مرکز پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس، گفت: مرکز جامع پزشکی هسته‌ای از پیشروان ترجمان دانش در درمان هدفمند (ترانوستیکس) است که در زمان بازدید اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، این مرکز به‌عنوان «مرکز مرجع در تشخیص و درمان سرطان در روش‌های نوین و هدفمند (ترانوستیکس)» معرفی شد.
وی گفت: مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس با امکاناتی نظیر جدیدترین دستگاه‌های تصویربرداری مولکولی پیش بالینی و بالینی به تحقق جدیدترین درمان‌های مولکولی و هدفمند به ویژه در بیماران سرطانی کمک شایانی کرده است که با مساحت بیشتر از پنج هزار مترمربع با ایجاد بستر آموزشی و پژوهشی لازم در این حوزه امکان تحقیقات در حوزه سلامت و فناوری را برای پژوهشگران در دوره دکتری تخصصی پژوهشی فراهم کرده است، این مرکز از پیشروان ترجمان دانش در درمان هدفمند رادیو دارویی، طبق مستندات انتشارات بین‌المللی متعدد و کارآزمایی‌های بالینی متعدد ثبت شده در سامانه IRCT است.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar