برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

چهار هزار حامی جدید سرپرستی ایتام بوشهری را به دست گرفتند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
چهار هزار حامی جدید سرپرستی ایتام بوشهری را به دست گرفتند

ایرنا/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب 4 هزار نفر حامی جدید در ۶ ماهه نخست سال جاری برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد.

عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: ۷۰۰ نفر از این حامیان در ماه های محرم و صفر در اجرای پویش به عشق حسین(ع) جذب شده‌اند.
وی افزود: با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از ۱۹ هزار حامی داخل و خارج از استان بوشهر حمایت ۸ هزار فرزند یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده‌اند که اغلب فرزندان دارای چند حامی می باشند تا بتوانند سرانه پرداختی قابل قبولی را دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده و به منظور افزایش سبد درآمد فرزندان بویژه دانش آموزان تحت حمایت، جذب چهار هزار نفر حامی جدید تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.
روشن با عنوان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین در همه ایام سال فعالیت دارد از مردم نیکوکار استان دعوت کرد با پیوستن به این طرح در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه‌های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر روش های ثبت نام و همکاری در طرح اکرام را مراجعه به سایت emdad.ekram.ir ، مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان، ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۷ و تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ عنوان کرد.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar