برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دستگیری سارقین مسلح در زهک

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستگیری سارقین مسلح در زهک

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سارقینی که قصد سرقت با تهدید سلاح کلاش از صیادان را داشتند در حین سرقت، دستگیر شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد سرقت مسلحانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از صیادان و ماهیگیران درشهرستان زهک بلافاصله سرپرست فرماندهی انتظامی با تشکیل اکیپی از مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: مامورین به محل وقوع جرم اعزام  که سارقین به محض رویت پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی و سعی بر متواری شدن از محل را داشتند که بلافاصله مامورین با هوشیاری و با استفاده از کار دقیق پلیسی سارقین را زمین گیر و دستگیر نمودند؛ که از سارقین یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک تیغه خشاب به همراه ۷ فشنگ جنگی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان ضمن توصیه به رعایت هشدار‌های پلیسی در پایان گفت: سرقت از جمله جرائمی است که باعث ایجاد نگرانی در جامعه و پایین آمدن احساس امنیت در شهروندان می‌شود به همین دلیل پلیس با سارقان که موجب اخلال در نظم و آرامش شهروندان می‌شوند با جدیت برخورد می‌کند.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today