برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تعطیلی فعالیت‌های ورزشی روباز شیفت عصر در مشهد

منبع
فارس
بروزرسانی
تعطیلی فعالیت‌های ورزشی روباز شیفت عصر در مشهد

فارس/ کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار خراسان رضوی با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و گزارش های رسیده اعلام کرد: فعالیت ورزشی دانش آموزان در فضای ورزشی روباز تعطیل و فعالیت های ورزشی مجموعه های ورزشی روباز در شیفت عصر تا پایان امشب، در شهرستان مشهد تعطیل خواهد بود.

مهدی اله پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اظهار کرد: نظر به پیش بینی تداوم گرد و غبار از سوی اداره کل هواشناسی استان در شهرستان مشهد و تأکید بر وضعیت هشدار سطح نارنجی بر اثر پدیده گرد و غبار، و اعلام ستاد مدیریت بحران مبنی بر آمادگی این ستاد برای مدیریت این پدیده و بر اساس شیوه نامه اجرایی مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار اقدامات زیر مصوب و جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
این مقام مسئول توضیح داد: پس از بررسی های فنی در کارگروه تعطیلی فعالیت های ورزشی در کلیه مراکز آموزشی و همچنین تعطیلی فعالیت های ورزشی مجموعه های ورزشی روباز امروز در شیفت عصر تا پایان امشب در شهرستان مشهد مصوب گردید.
وی بیان کرد: با عنایت به اهمیت سلامت دانش آموزان مصوب شد، آموزش و پرورش نسبت به اعلام وضعیت هشدار برای دانش آموزان حساس و دارای بیماری زمینه ای در شیفت عصر، اطلاع رسانی عمومی را انجام و تمهیدات لازم را به عمل آورد.
دبیر کارگروه مدیریت وقوع شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان افزود: با عنایت به شرایط جوی و قوع پدیده گرد و غبار توصیه می شود، شهروندان علاوه بر رعایت بحث حفاظت فردی و استفاده از ماسک با محدود کردن یا حذف ترددهای غیر ضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.
اله پور تاکید کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.
وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :

https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today