برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رئیس جهاد دانشگاهی کشور به سمنان سفر می‌کند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رئیس جهاد دانشگاهی کشور به سمنان سفر می‌کند

ایسنا/ رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از سفر یک روزه رئیس جهاددانشگاهی کشور به این استان و نشست با مسوولان ارشد استان خبر داد. 

علی منصفی‌راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: دکتر حسن مسلمی نایینی، رئیس جهاددانشگاهی کشور در ادامه سفرهای استانی، به اتفاق جمعی از معاونین این نهاد، روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه به استان سمنان سفر خواهد کرد.

وی افزود: ایشان در ابتدای سفر و پس از زیارت قبور شهدا در گلزار شهدای سمنان، به دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواهد رفت.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: نشست با استاندار سمنان و انعقاد تفاهم نامه همکاری، نشست با روسای دانشگاه های استان سمنان، نیز از جمله سایر برنامه های سفر رئیس جهاددانشگاهی کشور به استان سمنان است.

منصفی راد اضافه کرد: بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه و دانش بنیان جهاددانشگاهی استان، بازدید از چندین پروژه علمی، آموزشی و پژوهشی در شهرستان های سمنان و مهدیشهر از مصوبات سفر ریاست جمهوری، نشست هم اندیشی با اعضای جهاددانشگاهی واحد سمنان و حضور در برنامه زنده گفتمان هفته صدا و سیمای مرکز سمنان نیز از دیگر برنامه های سفر رئیس محترم جهاددانشگاهی کشور به سمنان است.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره