برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پنج متهم به قتل در گنبدکاووس دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پنج متهم به قتل در گنبدکاووس دستگیر شدند

ایرنا/ فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری پنج متهم به قتل که اواسط مهرماه جاری در یک مراسم عروسی اقدام به نزاع دسته جمعی و قتل جوانی شده بودند، پس از حدود یک ماه متواری بودن، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نادعلی صادقی، فرمانده انتظامی گنبدکاووس اظهار داشت: پس از گزارش نزاع منجر به قتل در یک مراسم عروسی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران، پنج متهم در رابطه با قتل انجام شده که دلیل آن رییشه در اختلافات قبلی داشت، شناسایی شدند.
سرهنگ صادقی اضافه کرد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته ماموران پلیس آگاهی انتظامی گنبدکاووس، سرنخ‌هایی به دست آمد و براساس آن مخفیگاه متهمان شناسایی شد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و شگردهای خاص پلیس و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان در مخفیگاه خود دستگیر و آلات قتاله از آنها کشف شد.
وی اظهارداشت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ صادقی باتاکید بر نظارت بیشتر خانواده‌ها بر رفتار جوانان و نوجوانان، خاطرنشان کرد: متاسفانه استعمال مواد روان‌گردان در فرد مصرف کننده، ایجاد توهماتی می‌کند و بعضا او را مبادرت به انجام جنایات و اقدامات غیر قابل کنترل می‌سازد.
وی افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود از گرفتاری آنها در منجلاب اعتیاد پیشگیری کنند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today

آخرین خبر گلستان در اینستاگرام :
Instagram.com/golestan_today