برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره هرمز معرفی شد

منبع
فارس
بروزرسانی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره هرمز معرفی شد

فارس/ در آئینی که با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان برگزار شد، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره هرمز معارفه شدند.

حجت‌الاسلام حسن کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، در آیین معارفه در دفتر امام جمعه جزیره هرمز طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان صادق زعیمی را به‌عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره هرمز منصوب کرد. 

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز، امام جمعه جزیره هرمز عنوان کرد: با نگاه به آیات و روایات ضرورت امر به معروف و نهی از منکر جمعی اهمیت ویژه دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی معروف باید در جامعه گسترش یابد، افزود: کار‌های خوب که با فطرت انسان همخوانی دارد باید تبلیغ و تبین شود.

امام جمعه جزیره هرمز ابراز داشت: با همکاری همه اقشار جامعه باید بگونه‌ای عمل کنند که فساد در جامعه تبدیل به عرف نشود.

امام جمعه هرمز  تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید با رعایت ضوابط و حفظ حرمت افراد انجام شود چراکه در بسیاری از مواقع افرادی که تخلف می‌کنند از خانواده‌های آبروداری هستند و آبروی شخص و خانواده باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام رستاخیز  تصریح کرد: در عین حال نباید دست و پای آمران را ببندیم و با حمایت قضایی وانتظامی باید انگیزه و اراده در اجرای قانون و عرف جامعه تقویت شود.

 

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today