برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

نمایشگاه فرش دستباف در بجنورد برگزار می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
نمایشگاه فرش دستباف در بجنورد برگزار می‌شود

مهر/ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرش دستباف اواخر بهمن ماه امسال در بجنورد خبر داد.

مهرداد داودزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرش دستباف یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مورد تاکید در سند توسعه فرش دستباف استان بوده اظهار کرد: در همین راستا و با هدف شناساندن توانمندی‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان و آگاهی از جدیدترین طرح‌ها، نقوش، رنگ آمیزی، نوآوری‌های مربوطه و ایجاد بستری در جهت رشد و توسعه این هنر _صنعت این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و صنایع وابسته و دستبافه های صنایع دستی اواخر بهمن با حضور فعالان زنجیره ارزش فرش دستباف، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انواع دستبافه های نفیس استان و سایر استان‌ها اعم از فرش، تابلو فرش، گبه، جاجیم، گلیم و …در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نشستی در این خصوص به منظور ارائه برنامه‌های پشتیبانی و حمایتی دستگاه‌های مرتبط جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه برگزار شد.

داوودزاده در انتها گفت: اعضای جلسه ضمن بیان دغدغه‌های خود در خصوص محل برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های جانبی آن بحث و تبادل نظر کردند.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today