برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی پژو ۴۰۵

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کشف ۳۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از خودروی پژو ۴۰۵

ایسنا/ فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۳۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.  

سردار جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران خبره پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر روی عناصر اصلی قاچاق و حمل مواد مخدر در سطح کشور ، محرز شد گروهی از قاچاقچیان مسلح قصد انتقال مواد مخدر بین شهرهای مرزی شرق کشور دارند.

وی تصریح کرد: با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه ماموران، هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات ، دستگیری سوداگران مرگ و کشف محموله انجام شد.

به گفته سردار موقوفه ئی، قاچاقچیان با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان در تردد بودند که با هدایت اطلاعاتی و لحظه به لحظه ماموران عملیات ویژه استان سمنان، شناسایی و توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: راننده خودروی سواری به محض مشاهده ماموران متواری شد و پلیس بعد از هشدارهای مکرر ، در نهایت اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرد و پس از طی کردن چندین کیلومتر مسافت، متوقف و سرنشینان آن با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند. 

سردار موقوفه ئی از بازرسی خودرو و کشف در مجموع ۳۱۰ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک ، حشیش و هروئین خبر داد و با قدردانی از اقدامات موثر ماموران در به ثمر رسیدن این عملیات ، تاکید کرد: پلیس با تمام توان در مقابل سوداگران مرگ سینه سپر کرده و تا ریشه کن کردن این بلای خانمانسور پا پس نخواهد کشید.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today

پس از این بخوانید
پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر