برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توقیف محموله قاچاق پودر بدن‌سازی پس از تعقیب‌وگریز پلیس قشم

منبع
ايرنا
بروزرسانی
توقیف محموله قاچاق پودر بدن‌سازی پس از تعقیب‌وگریز پلیس قشم

ایرنا/ فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: محموله قاچاق پودر بدن‌سازی به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان مرزی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهراب کاظمی، فرمانده انتظامی شهرستان قشم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودروهای عبوری یکی از محور مواصلاتی این شهرستان مرزی به یک دستگاه خودروی تویوتا وانت مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.
وی ادامه داد: در این هنگام راننده خودروی یادشده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که پس از تعقیب و گریز متوقف شد که در بازرسی از آن تعداد ۱۳۰ قوطی پودر بدن‌سازی، ۱۲ بطری نوشیدنی‌های چربی‌سوز و تعداد ۸۴ قوطی انواع قرص فاقد هر گونه مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.
کاظمی با بیان اینکه کارشناسان اقتصادی ارزش اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف‌کنندگان مکمل‌ها و داروهای قاچاق به دلایل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند، از این رو از قشموندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today