برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شکارچی بز کوهی در شادابکوه پلدختر دستگیر شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شکارچی بز کوهی در شادابکوه پلدختر دستگیر شد

ایرنا/ مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: شکارچی متخلف بزکوهی در منطقه حفاظت شده شاداب کوه با یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف توسط محیط‌بانان دستگیر شد.

علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: گشت یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری محیط بانان اداره‌ حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک راس بز کوهی در شادبکوه پلدختر کرده بود، شدند.

وی اظهار داشت: بنابر گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار یک راس بز کوهی در شادابکوه پلدختر محیط بانان گشت اجرایی یگان حفاظت استان با همکاری یگان حفاظت شهرستان‌ پلدختر بلافاصله به محل اعزام و پس از چندین ساعت گشت و کنترل و پایش موفق به مشاهده و دستگیری متخلف شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان عنوان کرد: از شکارچی متخلف دستگیر شده یک قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و یک دستگاه دوربین چشمی و تعدادی فشنگ مربوطه‌ و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

سالاروند گفت: متخلف پس از دستگیری به همراه مستندات و سلاح جنگی کلاشنیکف غیر مجاز کشف شده تحویل مراجع قضایی گردید و با دستور قضائی تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شد.

وی با قدردانی از محیط‌بانان و همکاری خوب و مؤثر دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین محیط زیستی از همه دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy