برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۷۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌ غربی صاحب زمین شدند

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۷۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌ غربی صاحب زمین شدند

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی گفت: این استان در طرح قانون جوانی جمعیت فعال بوده و تاکنون برای ۷۰۰ متقاضی تخصیص زمین داده است.

سیدمحسن حمزه‌لو، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی بیان کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای ۷۰۰ متقاضی ۳۱۰ قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته و به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف بوده در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند اختصاص دهد.
وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌ غربی، افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۸ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی تامین شده و مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن وجود ندارد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی با اشاره به روند آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: تاکنون ۳۶۰ هکتار زمین با قابلیت بارگذاری ۱۸ هزار واحد در آذربایجان‌ غربی آماده‌سازی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن شده است.
به گفته حمزه‌لو، همچنین در حال حاضر مطالعات آماده‌سازی ۴۳۶ هکتار زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و آماده آغاز عملیات آماده‌سازی است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today