برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده توانخواه عشایری در استان فارس

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده توانخواه عشایری در استان فارس

ایرنا/ یک قطعه زمین مسکونی از طرح ملی مسکن در روستای سجادیه منطقه اسکان یافته عشایری گیاهزار دشت ارژن به یک خانواده شهید داراب جرکانی و در عین حال توانخواه اهدا شد.

طی بازدیدهای میدانی مسئولین اداره کل امور عشایر فارس و سپاه عشایر استان از وضعیت و خدمات ارائه شده به توانخواهان عشایری، مسائل و مشکلات خانواده شهید داراب جرکانی از عشایر بخش ارژن، احصا شد و باتوجه به اینکه خانواده معزز شهید جرکانی دارای پنج معلول توانخواه هستند یک قطعه زمین مسکونی از طرح ملی مسکن در روستای سجادیه منطقه اسکان یافته عشایری گیاهزار دشت ارژن بهاین خانواده اهدا شد.
همچنین کلنگ زنی احداث این زمین نیز با حضور مسئولین صورت گرفت.
مدیرکل امور عشایر فارس در این مراسم گفت: خانواده شهدا نور چشم ملت ایران بوده و وظیفه همه مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری ارج نهادن و ارائه خدمات به این عزیزان است.
عبدالحمید کریمی افزود: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته واحد توانخواهان اداره‌کل و هماهنگی‌های صورت گرفته بهزیستی استان نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ توانخواه عشایری در فارس شناسایی شده که این زمین نیز به منظور اجرای طرح‌های حمایتی به خانواده شهید جرکانی اهدا شد.
مدیرکل بهزیستی فارس نیز گفت: امیدواریم به منظور انجام وظایف سازمانی و ارج نهادن به خانواده معزز شهدا و توانخواهان عشایری، امورات مرتبط با جامعه عشایر استان به بهترین نحو و بصورت ویژه پیگیری شود.
فرمانده سپاه عشایر فارس هم اعلام کرد: کلنگ زنی این زمین، نتیجه یه کار جهادی مسئولانی است که وظیفه سازمانی خود را به نحو احسن به سرانجام رساندند.

آخرین خبر فارس در اینستاگرام :
https://instagram.com/fars.online