برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ثبت‌نام ۵۶۰۰ همدانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ثبت‌نام ۵۶۰۰ همدانی برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

ایسنا/ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت‌نام حدود ۵۶۰۰ همدانی برای دریافت رایگان زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد. 

مجید صالحی‌امیر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان مطرح کرد: طرح اعطای زمین رایگان مسکونی به خانواده‌های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های بالای سه فرزند اعطاء می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان همدانی به تدریج مدارک خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند، اظهارکرد: تاکنون ۴۱۷ سند به متقاضیان داده شده که تلاش داریم تا پایان سال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بنیاد مسکن متولی طرح جوانی جمعیت شده است، تصریح کرد: شهرستان همدان بیشترین متقاضی طرح جوانی جمعیت است که با توجه به اینکه در این شهر مشکل تأمین زمین وجود دارد، در شهرهای اطراف زمین به متقاضیان داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تأمین ۹۰ درصدی اراضی مسکن ملی در این استان خبر داد و گفت: تأمین زمین به خوبی انجام شده و بیش از ۹۰ درصد اراضی تأمین شده است و در شهر همدان هم توافقات انجام شده و اگر اوقاف همکاری کند ۲۰۰ هکتار دیگر تأمین خواهد شد.

صالحی‌امیر با اشاره به اینکه در مابقی شهرها زمین به صورت گروه‌های ساخت تحویل بنیاد مسکن داده شده است، یادآور شد: پروژه ۱۱ هزار واحدی مسکن ملی در شهر همدان دارای سرعت خوبی است به طوری که تفکیک اراضی این پروژه انجام شده و طی هفته آینده شاهد سرعت بیشتر پروژه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۴۰۰۰ واحد شروع به ساخت شده است، درباره احداث کاربری‌های عمومی در این شهرک، اظهار کرد: با دستگاه‌های ذی‌ربط مکاتبه صورت گرفته و از ادارات خواستیم اراضی را تحویل بگیرند اما تاکنون هیچ دستگاهی مراجعه نکرده این در حالیست که بارها تأکید شده ادارات باید پیگیر طرح و اعتبار باشند تا مانند مسکن مهر پروژه ناقص تحویل مردم داده نشود.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره