برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درمان زوج‌های نابارور استان مرکزی در مرکز جهاد دانشگاهی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
درمان زوج‌های نابارور استان مرکزی در مرکز جهاد دانشگاهی

باشگاه خبرنگاران/ تعرفه مجتمع درمانی ناباروری جهاد دانشگاهی برای زوجین نابارور نیمه دولتی بوده و این مرکز همراه با بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های پایه، تسهیلاتی را از صندوق‌های قرض الحسنه ارائه می‌دهد.

مریم جنابی، مدیر مجتمع درمانی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: در گذشته هیچ گونه مرکز درمانی ناباروری در استان وجود نداشت و جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۹۳ با تأکید بر معالجه ناباروری این رسالت را بر عهده گرفت.
جنابی افزود: بسیاری از زوجینی که در سال‌های گذشته برای مداوا به سایر شهر‌ها مراجعه می‌کردند، در این مرکز معالجه شدند.
وی تأکید کرد: تعرفه این مرکز نیمه دولتی است و جهاد دانشگاهی همراه با بیمه‌های تکمیلی و بیمه‌های پایه، تسهیلاتی را از صندوق‌های قرض الحسنه ارائه می‌دهد.
جنابی خاطرنشان کرد: این مرکز در 2 سال گذشته توانست در فهرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ستاد جوانی جمعیت قرار گیرد تا به زوجینی کمک کند که مایل به فرزنددار شدن هستند اما از نظر درمانی با مشکل مواجه شده‌اند.
وی جوانی جمعیت در کشور را مسئله مهمی دانست و ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری لازم است که این ستاد همراه با سایر سازمان‌ها فعال شود و تمامی امکانات لازم را برای فرزندآوری زوجین مهیا کند.
مدیر مجتمع درمانی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: در این مرکز درمانی کلیه امکانات آی‌یوآی، آی‌یواف، میکرواینجکشن، آزمایشگاه ژنتیک، آزمایشگاه تشخیص طبی و مشاوره روان‌شناسی فعالیت دارند.

آخرین خبر استان مرکزی در اینستاگرام :
https://instagram.com/markazi_today