برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

درگیری منجر به قتل در بساط قلیان‌فروشی پارک ولایت بندرعباس

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
درگیری منجر به قتل در بساط قلیان‌فروشی پارک ولایت بندرعباس

باشگاه خبرنگاران/ رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عاملان درگیری منجر به قتل در بندرعباس خبر داد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ نخل ناخدا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک مورد درگیری منجر به قتل در پارک ولایت بندرعباس مطلع و بلافاصه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود:  پس از حضور تیم گشت کلانتری در محل، فردی به نام محسن - ب به مأموران مراجعه و اظهار داشت به همراه دوستانش در ساعت سه بامداد در پارک ولایت بودند که چند نفر در بساطی قلیان‌فروشی با هم درگیر و با شیشه شکسته شده قلیان، از ناحیه سر و صورت مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.
این مسئول انتظامی گفت: با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد قبل از حضور مأموران 2 نفر مجروح به بیمارستان انتقال و ضاربین از محل متواری و در این درگیری فردی به هویت احمدرضا - ب بر اثر شدت جراحت وارده فوت کرده است.
کرمی افزود: با تلاش همه جانبه مأموران و همکاری تیم کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی، هویت قاتل به نام علیرضا - ح شناسایی و ضمن شناسایی مخفیگاه متهم در محله سنگ کن بندرعباس، با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی قاتل دستگیر و در عملیاتی دیگر همدست وی نیز در محل نخل ناخدا دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today