برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بساط عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت بندرعباس جمع شد

منبع
فارس
بروزرسانی
بساط عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت بندرعباس جمع شد

فارس/ ساعتی بعد از انتشار فیلم یک عرضه‌کننده قلیان در ساحل پارک ولایت که مدعی بود می‌خواهد مردم را با مصرف قلیان سورپرایز کند، وی با حضور پلیس و عوامل شهرداری سورپرایز شد و این بساط جمع شد.

عارف اکبری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اظهار کرد: دستگاه قضایی به مردم اطمینان می‌دهد که با عوامل تهدیدکننده سلامت و بهداشت عمومی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می‌کند. 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌های متولی را راهکاری مناسب به منظور حفاظت از سلامت جامعه و پیشگیری و مقابله با شیوع برخی امراض مسری برشمرد. 
وی همچنین با هشدار جدی به واحدهای صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی تأکید کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی با هدف پیشگیری از مخاطرات برای شهروندان، از پلیس اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های متولی خواسته شده در صورت مشاهده هر گونه تخلف حین بازرسی به سرعت با همکاری عوامل مرکز بهداشت، اقدامات لازم را انجام دهند و نتیجه را به دادستانی اعلام کنند.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today