برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آغاز عملیات ساخت طرح نهضت ملی مسکن سیب‌و‌سوران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز عملیات ساخت طرح نهضت ملی مسکن سیب‌و‌سوران

ایسنا/ عملیات آماده‌سازی سایت ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیب‌و‌سوران با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و جمعی از مسئولان آغاز شد.

عطاء‌الله اکبری، مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با توجه به اهمیت‌ موضوع طرح نهضت ملی مسکن و اجرای سریع و با کیفیت واحدهای مسکونی آن عملیات آماده سازی این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان با پیمانکاری شهرداری سیب و سوران آغاز شد.

اکبری افزود: تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده اند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی ساخت واحدهای یک طبقه حیاط دار در شهرهای واجد شرایط است، افزود: ساخت واحدهای ویلایی ضمن داشتن مزایایی همچون هزینه‌ و مدت زمان کمتر در ساخت با معماری سنتی منطقه ما همخوانی و سازگاری بیشتری دارد.

اکبری با بیان اینکه تمامی متقاضیان واجد شرایط سیب و سوران می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در افق چهار سال طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ساخت یک‌هزار و ۴۲۴ واحد مسکونی ویلایی پیش بینی شده است که تمامی اراضی مورد نیاز آن توسط این اداره کل تامین شده است.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره