برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روح‌الله باقری به سپیدرود پیوست

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روح‌الله باقری به سپیدرود پیوست

ایسنا/ روح‌الله باقری، مهاجم فصل پیش هوادار تهران در لیگ برتر به عنوان بازیکن آزاد به تیم قدیمی و ریشه‌دار شهر باران‌های نقره‌ای پیوست.

وی یکی از با سابقه‌ترین بازیکن‌های رشتی در سطح نخست فوتبال ایران است و به جز هوادار تهران در تیم‌های نامدار دیگری همچون استقلال، سپاهان، نساجی، سیاه جامگان، خونه به خونه، مس کرمان، شهرخودرو و پاس عضویت داشته و سابقه گلزنی دارد همچنین باقری نائب قهرمانی در جام حذفی و حضور و گلزنی در جام باشگاه‌های آسیا را در رزومه خود دارد.

روح اله باقری بدون اینکه سابقه حضور در سپیدرود را داشته باشد یکی از بازیکنان محبوب هواداران سپیدرود است.

 روح اله باقری به سپیدرود پیوست

به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود، دلیل محبوبیت روح اله به جز رشتی بودن نقشی است که وی به صورت غیر مستقیم در صعود سپیدرود به لیگ برتر داشت. شایان ذکر است در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول در حالی که سپیدرود در سیرجان به گل گهر با نتیجه ۳ بر دو باخته بود و ملوان در بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر از خونه به خونه پیش بود و با این برد می توانست با یک امتیاز بیشتر بالاتر از سپیدرود قرار بگیرد با گل دیرهنگام دقایق پایانی روح اله باقری در انزلی، ملوان پیروزی را با تساوی تعویض کرد تا سپیدرود با برتری هفته آخر برابر نساجی به لیگ برتر صعود کند.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today